T market tim - Naš napredak u prodaji je u velikoj meri vezan za De Heus

04 oktobar 2022
-
3

T-Market Tim iz Mionice je porodično preduzeće koje se bavi trgovinom i uslugama iz oblasti agrara. Dugogodišnje iskustvo, fer odnose sa farmerima, skladišne kapacitete, vozila, kao i srčanu posvećenost poslu, uložili su u saradnju sa De Heus-om, baveći se distribucijom stočne hrane. Razgovaramo danas sa Draganom Tešićem, vlasnikom i direktorom T-market Tim-a o toj saradnji, kao i ulozi distributera u pripremnoj fazi lansiranja novih De Heus proizvoda za ishranu mlečnih goveda.

Šta možete da kažete o saradnji sa De Heus-om i iskustvu koje ste kroz partnerski odnos razvili?

"De Heus je došao na naše tržište kao kompanija koja ima međunarodno iskustvo u proizvodnji stočne hrane. Ako smo mogli nešto da iskoristimo od toga, to je da učimo od njih, jer su znanje sa globalnog nivoa preneli na Srbiju. Naš napredak u prodaji je veoma vezan za De Heus koji je doneo novine. Radi se o radu na terenu zajedno sa farmerima, proizvođačima mleka, farmerima svinja i živine. Pokušali smo da njihovo iskustvo iskoristimo kako bismo napredovali u svom poslu i očigledno smo uspeli u tome."

Šta vaši kupci misle? Kakva su njihova iskustva kada im odvezete stočnu hranu na farme i domaćinstva, da li su i oni ušli u taj krug poverenja?

"Na početku, kao za sve što je novo, poznato je da se kod nas teško prihvata. Vremenom, ljudi su se uverili u kvalitet i mislim da je to osnovna prednost De Heusa u Srbiji – nov način ishrane i kvalitet proizvoda."

Tokom ovih godina, De Heus je napravio nove linije proizvoda koji su našli put do Vaših kupaca. Prvo se započne ogled, da bi kupci shvatili o kakvim proizvodima se radi. I sada radite oglede na farmama koje Vi snabdevate? U pitanju je nova linija?

"Na farmama koje mi snabdevamo, u saradnji sa De Heus-om radili smo oglede, gde su testirane hrane za muzne krave iz nove Top SynchroMilk linije. Korišćenje novih proizvoda za cilj ima da podigne nivo proizvodnje mleka, što je u ogledima i dokazano kod svih proizvođača gde je ogled rađen. Povećanje proizvodnje mleka iznosi čak po nekoliko litara po grlu, iako su pre toga grla hranjena solidnom, dobrom hranom."

Uvek se za cilj ima povećanje proizvodnje na jednoj farmi. Koja je Vaša uloga u tome, kao distributera?

"Put do zadovoljnog farmera i jedini ispravan put je da grla budu zdrava, da farmer proizvede što više svoje kabaste hrane, silaže i sena. Postoji De Heusov program, softver, za koji je obučen čovek zaposlen u prodaji u mojoj firmi. Taj program omogućava da se kabasta hraniva ocenjuju kako bi se maksimalno koristila i optimalno prilagodila potrebama životinja kombinovanjem sa proizvodima Top SynchroMilk linije."

Da li to znači da Vam taj program omogućava da na licu mesta balansirate obrok svojim kupcima tako što kombinujete i prilagođavate potpunu smešu kabastoj hrani koju farmer ima?

"Apsolutno! Mislim da smo imali dosta uspeha u ogledima. Feed Selector je specijalno dizajniran u De Heus-u i namenjen je za balansiranje obroka. Ljudi angažovani u prodaji su obučeni kako da koriste ovaj alat. Program je jednostavan za korišćenje, a preporučeni obroci donose očekivane boljitke. Ovo je zaista dobra stvar i daje nam prednost u odnosu na druge prodavce hrane."

Da li je garancija uspeha u radu jedan krug poverenja između proizvođača, prodavca i potrošača?

"Da! Uključio bih u taj krug i stručnu službu koja je apsolutno velika pomoć. Jedini održiv način poslovanje je taj da pre svega krajnji korisnik bude zadovoljan, ali i svi ostali u lancu. To korak po korak i ostvarujemo."

Rekli ste da je završen ogled i da možete da vidite koji je benefit nove linije koja će uskoro da se nađe u komercijalnoj prodaji. Šta očekujete od novih proizvoda?

"Pošto su ogledi prošli veoma dobro, kao distributer očekujem povećanje prodaje, zdravija grla kod farmera, više mleka, zadovoljnije farmere. Zapravo, skoro sam siguran da će tako ii biti."

Distributer T Market Tim Mionica