• Stvara i održava tržišno usmeren asortiman proizvoda i nutritivnih rešenja/usluga za određene vrste koje se mogu proizvesti na isplativ način
• Analizira i prevodi tržišne podatke, uključujući aktivnosti konkurenata i potrebe kupaca, u predloge za dalju optimizaciju asortimana proizvoda.
• Koordinira razvojem alata za podršku prodajnom timu u prodaji asortimana proizvoda
• Obučava prodajni tim i/ili prodajne timove distributera u pogledu znanja o ishrani i asortimanu proizvoda
• Pruža podršku prodajnom timu u njihovim aktivnostima na povećanju prodaje specifičnog asortimana proizvoda
• Koordinira proces određivanja cene
• Prati trendove razvoja u oblasti ishrane i upravljanja farmama i prilagođava primeni na lokalnim tržištima.
• Koordinira lansiranje novih/izmenjenih asortimana proizvoda
• Informiše organizaciju o novim dešavanjima vezanim za određenu vrstu.
• Učestvuje i daje predloge za dalje unapređenje profitabilne pozicije na tržištu, za specifične životinjske vrste
• Proaktivno upravlja određenim asortimanom prizvoda/rešenja u skladu sa lokalnim zahtevima
• Upravlja potrebnim informacijama za asortiman proizvoda u dogovorenim sistemima.
• Koordinira model/strukturu cene kako bi se postigla ciljana marža po toni
• Predlog cena krajnjih proizvoda
• Tržišni i tehnološki razvoj u vezi sa vrstom
• Aktivnosti konkurencije i tržišta za određenu vrstu
• Razvoj prodaje i marže po toni za specifične vrste u odnosu na dogovorene ciljeve
• Razvija i upravlja mrežom kontakata u industriji koji mogu doprineti efikasnom razvoju asortimana proizvoda.
• Redovan kontakt sa međunarodnim kolegama radi razmene znanja i ideja
• Redovan kontakt sa lokalnim sektorima radi koordinacije efektivne proizvodnje, kontrole, promocije i prodaje asortimana proizvoda
• Predstavlja kompaniju u skladu sa poslovnim principima De Heusa