Referent podrške kupcima

Ako želite da se pridružite multinacionalnoj kompaniji koja je pre osam godina započela svoje poslovanje u Srbiji, onda je De Heus Srbija pravo mesto za Vas!

Šabac

neodređeno

IV stepen

Otvoren konkurs

Referent podrške kupcima u De Heusu obavlja sledeće poslove:

  • Proaktivno komunicira sa kupcima, prodajnim timom i timom magacina gotovih proizvoda;
  • Dostavlja tačne i blagovremene informacije u formi izveštaja koje omogućavaju donošenje odluka;
  • Unosi i potvrđuje naloge narudžbina u skladu sa internim procedurama;
  • Vodi računa o ažurnosti podataka kupaca i dokumentaciji.

Naš idealan kandidat ili kandidatkinja poseduje:

  • IV stepen stručne spreme
  • Govori engleski jezik
  • Radi u MS Office aplikacijama
  • Proaktivan/na je i odličan komunikator
  • Ima pozitivan stav i motivaciju za sticanje novih znanja
  • Voli da sarađuje sa ljudima i voli izazove

U De Heusu brinemo o zaposlenima i gradimo odnos uzajamnog poverenja kroz saradnju

 Ukoliko postaneš deo našeg tima možeš da računaš na:

  • globalni i lokalni tim koji je tu da ti pruži podršku i saradnju
  • stabilnost uz radni odnos na  neodređeno vreme
  • kompetitivnu zaradu koja prati tvoj razvoj
  • organizovane obuke
  • radno vreme od 07-15h
  • privatno zdravstveno osiguranje
  • poklon za rođendan i za dame poklon za 8.mart
  • poklone za rođenje deteta i novogodišnje poklone za decu zaposlenih
  • dodatne dane plaćenog odsustva i godišnjeg odmora
  • druženje sa celim timom na korporativnim događajima
  • organizovani prevoz
  • jubilarne nagrade

Ukoliko smatraš da je ovo posao za tebe, prijavi se na linku ispod!