Referent podrške kupcima
Ako želite da se pridružite multinacionalnoj kompaniji koja je pre osam godina započela svoje poslovanje u Srbiji, onda je De Heus Srbija pravo mesto za Vas!

Referent podrške kupcima u De Heusu obavlja sledeće poslove:
- Proaktivno komunicira sa kupcima, prodajnim timom i timom magacina gotovih proizvoda;
- Dostavlja tačne i blagovremene informacije u formi izveštaja koje omogućavaju donošenje odluka;
- Unosi i potvrđuje naloge narudžbina u skladu sa internim procedurama;
- Vodi računa o ažurnosti podataka kupaca i dokumentaciji.
Naš idealan kandidat ili kandidatkinja poseduje:
- IV stepen stručne spreme
- Govori engleski jezik
- Radi u MS Office aplikacijama
- Proaktivan/na je i odličan komunikator
- Ima pozitivan stav i motivaciju za sticanje novih znanja
- Voli da sarađuje sa ljudima i voli izazove
U De Heusu brinemo o zaposlenima i gradimo odnos uzajamnog poverenja kroz saradnju
Ukoliko postaneš deo našeg tima možeš da računaš na:
- globalni i lokalni tim koji je tu da ti pruži podršku i saradnju
- stabilnost uz radni odnos na neodređeno vreme
- kompetitivnu zaradu koja prati tvoj razvoj
- organizovane obuke
- radno vreme od 07-15h
- privatno zdravstveno osiguranje
- poklon za rođendan i za dame poklon za 8.mart
- poklone za rođenje deteta i novogodišnje poklone za decu zaposlenih
- dodatne dane plaćenog odsustva i godišnjeg odmora
- druženje sa celim timom na korporativnim događajima
- organizovani prevoz
- jubilarne nagrade