Agro Farm DD: decenija poverenja, rasta i partnerstva sa De Heus-om

07 nov 2025

U srcu Mačve, u delu zemlje poznatoj po vrednim farmerima i snažnoj poljoprivrednoj tradiciji, nastala je priča o upornosti, poverenju i pravom partnerstvu. Imali smo priliku da razgovaramo sa Nikolom Jokić koji je iz porodične ideje izgradio prepoznatljiv brend: Agro Farm DD. Njegov put je dokaz da se vizija, posvećenost i pravi saradnici prepoznaju već na prvom koraku. A prvi korak, pre tačno deset godina bio je De Heus.

Od porodične ideje do De Heus Distributera

Agro Farm DD danas je prepoznatljivo ime među poljoprivrednicima širom Mačve. Kompanija se bavi trgovinom stočne hrane, semenskom robom, pesticidima, đubrivima i širokim spektrom proizvoda za poljoprivrednike.

„Farmeri nas prepoznaju po predusretljivosti i brzini isporuke, danas poruče, sutra roba stiže na farmu. To poverenje i brzina su naše najveće prednosti“, kaže Nikola.

Put Agro Farma započet je sada već davne 1995. godine, a 2015. godine kompanija pravi zaokret u poslovanju otvarajući svoju prvu poljoprivrednu apoteku uporedo sa dolaskom kompanije De Heus na srpsko tržište.


„Prepoznali smo priliku i odmah ušli u saradnju. Od tada rastemo zajedno. Svake godine smo beležili veće količine i sve više zadovoljnih farmera“, dodaje on.

 

Deset godina partnerstva – dve kompanije, jedna priča

Kroz proteklu deceniju, Agro Farm je postao sinonim za De Heus u Mačvi.

„Na ovim prostorima, kad neko pomene mene ili Agro Farm, svi pomisle i na De Heus. To je najveći dokaz koliko je naše partnerstvo snažno“, kaže Nikola.

Za njega je suština uspeha u ljudskim odnosima i poverenju:
„Temelj ove priče su poverenje i međuljudski odnosi. Dve firme, ali jedno partnerstvo, to je De Heus i Agro Farm.“

 

Veran De Heus-u od prvog dana

Iako je tokom godina bilo mnogo poslovnih ponuda, Nikola nikada nije menjao partnera.
„Za mene je De Heus uvek bio pravi izbor. Verovao sam u brend, u kvalitet i u ljude. To poverenje mi je donelo sjajne rezultate i poziciju jednog od vodećih De Heus distributera u ovom delu Srbije.“

Dve firme, ali jedno partnerstvo, to je De Heus i Agro Farm.“

Nikola Jokić

Od fudbala do biznisa, pobednički mentalitet

Pre nego što je ušao u svet agrara, Nikola se aktivno bavio fudbalom. Povreda ga je sklonila sa terena, ali sportski duh nikada nije nestao.
„Iz sporta sam poneo upornost i želju za pobedom. Kao i u fudbalu, nije dovoljno imati talenat, moraš imati radne navike, doslednost i istrajnost. Tako i u ovom  poslu, svakog dana igraš za pobedu.“

Danas Agro Farm DD mesečno distribuira više od 500 tona stočne hrane, a nekada je sve počelo iz jednog malog kombija.

 

Farmeri koji ostaju uz Agro Farm

Lojalnost farmera jedan je od najvećih uspeha Agro Farma.
„Imam kupce koji su sa mnom od prvog dana. Kao što De Heus i Agro Farm grade poverenje, tako i mi gradimo poverenje sa svakim farmerom. Ljudi se vezuju za ljude i farmeri za nas, kao što se mi oslanjamo na De Heus.“

Stručna podrška De Heus tima dodatno učvršćuje ovu saradnju. „Uvek su tu da zajedno rešavamo izazove, to farmeri prepoznaju i cene.“

Investicije i planovi za budućnost

Agro Farm trenutno ima tri sopstvene i deset partnerskih maloprodaja, a planovi za naredni period uključuju širenje kapaciteta i tima.
„U planu je izgradnja novog magacinskog prostora sa kancelarijama, obnova voznog parka i otvaranje novih maloprodaja. Želim da uvedem i pokretnu prodavnicu, kombi koji će obilaziti manje farme i donositi hranu do farmera koji nisu u prilici  sami da dođu.“

Poseban fokus biće i na zapošljavanju stručnih savetnika koji će farmerima pružati savetodavnu podršku direktno na terenu. 

 

Rezultati na farmi, dokaz u praksi

Osim distribucije, Nikola se bavi i tovnim svinjama na De Heus programima. Na svojoj farmi kapaciteta 500 tovljenika ostvaruju se izvanredni rezultati uz De Heus.
„Radili smo ogled sa De Heus Select linijom i postizali priraste i do 1.100 grama dnevno po tovljeniku. Danska genetika i De Heus ishrana. Rezultat koji govori sam za sebe. “

 

Ključ uspeha: kvalitet, brzina i domaćinski pristup

U Mačvi gde je  konkurencija  jaka,  Nikola ističe da se opstaje samo ako postoji iskren odnos prema farmerima i prijateljski prisup.
„Ključ je u poverenju, kvalitetu i domaćinskom odnosu. Kad čovek zna da može da se osloni na tebe to je najveća vrednost.“

 

Vizija za narednu deceniju

„Za deset godina vidim Agro Farm kao lidera u prodaji stočne hrane u ovom delu Srbije. Verujem da ćemo zajedno sa De Heus-om učvrstiti poziciju lidera na tržištu. Temeljno, sigurno i postepeno, kao i do sada“, kaže Nikola.

 

„Hvala svim farmerima na poverenju i saradnji. De Heus i Agro Farm su pokazali da zajedno gradimo sigurno, dugoročno i uspešno partnerstvo. Postavili smo dobre temelje za plodnu novu deceniju.“